Compartimentul are urmatoarele atributii:
- Asigura legatura permanenta cu publicul; asigură indrumarea si consilierea cetătenilor privind solicitările acestora
- Pune la dispozitia solicitantilor formularele necesare solicitărilor
- Asigura primirea si inregistrarea sesizarilor cetatenilor, a solicitarilor, a reclamatiilor adresate Primariei si Consiliului Local; distribuirea acesteia catre compartimentele de specialitate, in vederea solutionarii in termenele legale, tinand astfel evidenta intrarilor si iesirilor de corespondenta la nivelul institutiei;
- Urmareste circuitul corespondentei si prezinta periodic informari cu privire la stadiul rezolvarii acestora; Asigură eliberarea si transmiterea documentelor către solicitanti si tine evidenta confirmărilor de primire si a retururilor in registru special sau informatic;
- Preluarea comenzilor telefonice din exterior si din birouri si a faxurilor pe care le inainteaza spre inregistrare;
- Asigura informarea cetatenilor cu privire la actele necesare eliberarii documentelor solicitate, precum si cu privire la programul de audiente si de lucru cu publicul;
- Informeaza si indruma publicul, referitor la atributiile si competenta compartimentelor primariei, dand informatii primare pentru diverse solicitari;
- Contribuie la promovarea imaginii institutiei in relatia cu cetatenii;
- Afisarea diferitelor comunicari la avizierul Primariei;
- Asigură evidenta timbrelor si efectelor postale;
- Executarea serviciului de expediere a corespondentei create la nivelul Primariei orasului Dumbraveni;
- Arhivarea si inventarierea pe termene de pastrare, conform Nomenclatorului arhivistic a documentelor create la nivelul serviciului.
- Expedieaza raspunsurile la petitiile adresate Primarului
- Asigura informarea publicului asupra metodologiei de lucru a Primariei cu privire la intocmirea dosarelor de obtinere a autorizatiilor de functionare (privatizare), certificate de urbanism, autorizatii de constructii diverse si a locuintelor,probleme de fond funciar, audiente, ajutoare sociale,etc.
- Asigură realizarea lucrărilor secretariatului Primăriei Orasului Dumbraveni si intocmeste răspunsuri la corespondenta curentă referitoare la activitatea proprie;
- Programarea audientelor la conducerea Primăriei Orasului Dumbraveni si urmărirea solutionării problemelor respective ;
- Operarea in calculator a documentelor de la si către alte compartimente;
- Crearea si actualizarea permanentă a unei baze de date referitoare la orarele, institutiile si persoanele aflate in colaborare cu Primăria Orasului Dumbraveni ;
Alte atributii
Chirii
- intocmeste dosarele si incheie contractele de inchiriere pentru spatiile cu alta destinatie decit cea de locuinta si pentru garaje;
- urmareste derularea contractelor de inchiriere(calculul chiriei, incasarea chiriei, restantele la plata chiriei) si face demersuri pentru recuperarea chiriilor restante;
- propune actionarea in instanta a chiriasilor rai-platnici;
Pentru informații și detalii cu privire la activitatea Serviciului Public, ne puteți contacta la adresa de E-mail sau folosind formularul de contact .