Pentru informații și detalii cu privire la activitatea Serviciului Public, ne puteți contacta la adresa de E-mail sau folosind formularul de contact de mai jos.
Cabinetul Primarului are ca principale atribuţii specifice:
• asigurarea colaborării dintre compartimentele Primăriei , cât şi dintre acestea şi alte autorităţi şi instituţii ale administraţiei publice, regii autonome, societăţi culturale, după caz;
• reprezintă instituţia Primarului în relaţia cu cetaţeanul, administraţia centrală şi locală, alte instituţii şi organizaţii, persoane fizice şi juridice din ţară şi strainătate, în baza competenţelor stabilite de primar;
• urmareşte soluţionarea şi prezentarea documentelor la termen de către compartimentele din cadrul primariei;
• prezintă responsabilului de buget necesarul de cheltuieli, fundamentat, pentru activitatea proprie, la termenele prevazute de lege, în vederea întocmirii bugetului;
• asigură recuzita necesara întâlnirilor de protocol (materiale de prezentare/informare printate sau pe suport electronic etc.);
• întocmeşte agenda pentru primar, la solicitarea acestuia;
• pregateşte materialele necesare ce urmează a fi prezentate în comunicate/declaraţii de presa la cererea primarului;
• prezintă primarului solicitările privind organizarea de acţiuni publice;
• întocmeşte note, referate, sinteze şi răspunsuri către diverse Instituţii, Ministere, Instituţia Prefectului, etc., la cererea primarului;
• coordonează activităţile de proiectare şi implementarea Sistemului de Management al Calităţii, a activităţilor de certificare a calităţii serviciilor, conform ISO 9001: 2000;
• respectă Declaraţia şi Angajamentul primarului în domeniul calitaţii;
• în calitate de reprezentant al managementului, are autoritatea si responsabilitatea de a se asigura ca procesele sistemului sunt stabilite, implementate si menţinute; de a raporta primarului despre funcţionarea sistemului de management al calităţii şi despre orice necesitate de îmbunataţirea acestuia;