Serviciul public de evidența persoanei

Pentru informații și detalii cu privire la activitatea Serviciului Public, ne puteți contacta la adresa de E-mail sau folosind formularul de contact de mai jos.

Georgeta Dănescu
Serviciul public de evidența persoanei
Georgeta Dănescu
Serviciul public de evidența persoaneiGeorgeta Dănescu Email:




    [recaptcha]

    Compartimentul de Stare Civilă

    Informatii referitoare la nasteri / certificate de nastereACTELE NECESARE PENTRU INREGISTRARE NOU NĂSCUT Certificatul  medical constatator al...

    Citeste mai mult

    Compartimentul Evidența Persoane

    SOLICITARI LEGATE DE CARTEA DE IDENTITATEELIBERAREA CĂRŢII DE IDENTITATE LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 14 ANI Certificatul de naştere al minorului în...

    Citeste mai mult

    Potrivit art.5 din O.G. nr. 87/2001, serviciul public locale de evidenţă a persoanelor are următoarele atribuţii principale:

    • Întocmeste, ţine evidenţa şi eliberează certificatele de stare civilă.

    • Înregistrează actele şi faptele de stare civilă, precum şi menţiunile şi modificările statutului civil, domiciliului şi reşedinţei persoanei, în condiţiile legii.

    • Întocmeste şi păstrează registrele de stare civilă, în condiţiile legii.

    • Întocmeste, completează, rectifică, anulează sau reconstituie actele de stare civilă şi orice menţiuni efectuate pe actele de stare civilă, în condiţiile legii.

    • Actualizează, utilizează şi valorifică Registrul local de evidenţă a persoanei, care onţine datele de identificare şi adresele cetăţenilor care au domiciliul în raza de competenţă teritorială a serviciului public comunitar respectiv.

    • Furnizează, în condiţiile legii, datele de identificare şi de adresă ale persoanei către autorităţiile şi instituţiile publice centrale, judeţene şi locale, agenţii economici şi către cetăţeni.

    • Furnizează, în cadrul Sistemului naţional informatic de evidenţă a populaţiei, date necesare pentru actualizarea Registrului permanent de evidenţă a populaţiei.

    • Întocmeste listele electorale permanente.

    • Constată contravenţii şi aplică sanţiuni, în condiţiile legii.

    • Primeste, în sistem de ghişeu unic, cererile şi documentele necesare în vederea eliberării cărţilor de identitate, cărţilor de alegător, paşapoartele simple, permiselor de conducere, certificatelor de înmatriculare şi a plăcilor cu numere de înmatriculare a autovehiculelor şi le înainteză serviciilor publice comunitare judeţene de evidenţă a persoanelor,serviciilor publice comunitarepentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor ,respectiv serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatricularea a vehiculelor;

    • Primeste de la serviciile publice comunitare competente cărţile de identitate,cărtile de alegător, paşapoartele simple ,permisele de conducere,certificatele de înmatriculare a autovehiculelor şi plăcile cu numere de înmatriculare a vehiculelor pe care le elibereză solicitanţilor;

    • Ţine registrele de evidenţă pentru fiecare categorie de documente eliberate.

    Acest site foloseste cookies. Mai multe informatii

    Setarile pentru cookies pe aceasta pagina sunt setate pe optiunea "permite cookies" . Setările privind cookies pot fi ajustate din browserul dvs. Continuarea navigarii pe acest site fara a schimba setarile sau apasand butonul `Accept` reprezinta consimtamantul dvs.

    Inchide