Experienţa profesională
|
|
|
|
Perioada
|
2007-prezent
|
Funcţia sau postul ocupat
|
Inspector comp. proiecte cu finantare internationala
|
Activităţi şi responsabilităţi principale
|
- Coordonarea proiectelor pe intreaga durata de desfasurare a acestora: planificarea activitatilor si gestionarea resurselor, identificarea riscurilor, implementarea, analiza stadiului de indeplinire a indicatorilor, monitorizarea si raportarea pentru proiectul bServicii de calitate furnizate de Primaria Dumbraveni prin implementarea solutiei informatice de gestiune documente si registratura electronica- cod SMIS 11339;
- Analiza eficienta a comunicarii cu autoritatile de management, coordonarea elaborarii materialelor solicitate, evaluarea feed-backului obtinut, solutionarea eventualelor solicitari din partea acestor institutii;
- Diseminarea informatiilor, intocmire cereri de finantare si studii de fezabilitate, intocmire dosare de finantare; management identitate vizuala, intocmire analiza si rapoarte de evaluare in urmatoarele proiecte, organizarea intalnirilor de proiect
|
Numele şi adresa angajatorului
|
Primaria Dumbraveni
|
Tipul activităţii sau sectorul de activitate
|
Management de proiect
|
|
|
Perioada
|
2002-2006
|
Funcţia sau postul ocupat
|
Administrator
|
Activităţi şi responsabilităţi principale
|
- raspunde de relatia cu clientii societatii, de incasarile si platile necesare bunei functionari a societatii comunicand ori de cate ori i se solicita de catre asociati, evidente legate de situatii legate de evolutia strategiei de dezvoltare a firmei ,
- prospecteaza piata cautand sa atraga noi clienti, tine cont de oferta concurentei pe care trebuie permanent sa o aduca la cunostinta asociatilor ,
- are drept de semnatura pe documentele justificative si in banca;
- organizeaza si asigura exercitarea controlului financiar preventiv conform prevederilor legale in vigoare;
- organizeaza inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale in vigoare;
- raspunde de inregistrareasi miscarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, precum si de casarea acestora cu toate actiunile conexe(dezmembrare,valorificare,etc.)
- formuleaza pentru uzul asociatilor observatii si propuneri de natura legislativa, metodologica, procedurala sau organizatorica.
|
Numele şi adresa angajatorului
Tipul activităţii sau sectorul de activitate
|
Sc Gil-com Srl –Dumbraveni
Conducere/ Administrare
|
|
Educaţie şi formare
|
|
|
|
Perioada
|
1996-2000
|
Calificarea / diploma obţinută
|
Diploma de licenta
|
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite
|
Managementul firmei
|
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare
|
Universitatea „Spiru Haret” Bucuresti
|
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională
|
Superior
|
Perioada
|
1992-1996
|
Calificarea / diploma obţinută
|
Diploma de bacalaureat
|
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite
|
Profilul real-Informatica
|
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare
|
Liceul teoretic Dumbraveni
|
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională
|
Bacalaureat
|