Principalele atribuții
a)avizează, pentru legalitate, dispoziţiile primarului, hotărârile consiliului local;
b)participă la şedinţele consiliului local;
c)asigură gestionarea procedurilor administrative privind relaţia dintre consiliul local şi primar;
d)organizează arhiva şi evidenţa statistică a hotărârilor consiliului local şi a dispoziţiilor primarului;
e)asigură transparenţa şi comunicarea către autorităţile, instituţiile publice şi persoanele interesate a actelor prevăzute la lit. a), în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
f)asigură procedurile de convocare a consiliului local, şi efectuarea lucrărilor de secretariat, comunică ordinea de zi, întocmeşte procesul-verbal al şedinţelor consiliului local şi redactează hotărârile consiliului local;
g)pregăteşte lucrările supuse dezbaterii consiliului local şi comisiilor de specialitate ale acestuia;
h)alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări date de consiliul local, de primar, după caz.
Compartimente in subordine
Biblioteca
Biblioteca Orasului Dumbraveni
Citeste mai multCompartimentul Secretariat-Registratură, Relații cu Publicul
Asigura informarea directa a persoanelor cu privire la domeniile de competenta ale Unitatii Administrativ Teritoriale.
Citeste mai multCompartimentul Administrație Publică Locală și contencios administrativ-juridic
Principalele atributii ale compartimentului
Citeste mai mult